3
тиждень
з 06.04
по 10.04
Математика
Урок
7.Тема:
Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами.
Повторити
параграфи 38-41. Розв’язати №
1462(1,2), 1465.
Урок
8. Розв’язування текстових задач. Повторити
параграфи 38-41. Розв’язати № 1462(4),
1473.
Пройти до 9
квітня
Українська
література
Тема. Павло
Тичина. «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…»
Завдання
1. Навчитися
виразно читати поезії на с.200-201.
2.
Опрацювати аналіз поезії «Гаї шумлять…», перейшовши за посилання
3. Записати в зошит прізвище та ім’я автора,
назву поезії, її тему, ідею та виписати три художні засоби .
4. 5-А та 5-В класам виконати тест, перейшовши
за посиланням
join.naurok.ua.
Код доступу
644942. Кінцева дата 10 квітня 14 год. Не
забувайте у тесті указати своє ім’я та прізвище!
5. Вивчити
напам’ять одну поезію П.Тичини ( на власний вибір) на с.199-201.
Код доступу :
846476
Українська
мова
Тема.
Тестування з теми « Речення. Другорядні члени речення»
Завдання
5-В та 5-А
класам виконати тест, перейшовши за посиланням
join.naurok.ua.
Кінцева дата 9 квітня о 15 год. Код доступу 228273 Укажіть своє ім’я та прізвище!
Код доступу :
245068
Англійська мова
Holidays and Traditions
Look at the ex 1 on p. 166 and match al the names of
the holidays with the pictures.
Ask and answer the questions in ex 2 on p. 166
Do ex 5 on p. 168 as in the example.
Check your knowledge – do this test Click here (Натисни тут) Do the tasks till Friday, the 10th of
April, 8 p.m.
Дату і час проведення он-лайн уроку повідомить класний
керівник у Вайбер-спільноті
Зарубіжна література
1)Прочитати матеріал підручника сторінки 232-236.
2)Написати в робочих зошитах твір «Моя улюблена
книга»,використовуючи план.(Тільки за твором зарубіжної літератури)
План
1)Як називається книга ,хто її автор.
2)На яку тему цей твір.
3) Хто головні герої.
4)Короткий сюжет твору.
5)Головна думка твору(ідея)
6)Що найбільше привернуло м
увагу,запам‘яталося,сподобалося.
7)Чому ця книга є улюблен,що цінне для мене в ній.
Російська мова
1) Прочитати парагр.47,48.
3) Виконати впр.224(ІІ) друге завдання!
Інформатика
Образотворче мистецтво
Тема:
Вишивка - традиційний український вид декоративно -
ужиткового мистецтва.
За
бажанням: "Символіка
українського орнаменту" https://www.youtube.com/watch?v=xJ3VpY4543A&feature=youtu.be
Практичне завдання. Створіть ескіз українського рушника.
Фото готової роботи з підписом (ПІП та клас)
надіслати на viber +380674215218
За бажанням. Віртуальні музеї
світу https://mandruy.com/informaciya/10-kruteyshih-muzeev-kotorye-mozhno-posetit-ne-vstavaya-s-divana/?fbclid=IwAR0g7m4XDW2_uK4mNV2TWceVdfS-G07JbDlqE84IgNUyGcIGStur7tdc_uA
Трудове навчання
Хлопці
Тема: Побутові
знаряддя праці
Дівчата
Підготувати
матеріали і необхідне оздоблення для виготовлення
М‘якої
іграшки (з тих матеріалів,що є вдома)
Основи здоров’я
Відпрацювати
навички захисту органів дихання від отруйних газів
Повторити
п.25
Природознавство
5 урок. Тема. Умови життя на планеті Земля. Середовище життя
Опрацювати параграф 38 (с.162-164), переглянути
відеофільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iSWPUZxEY1w
Виконати завдання на с.166 « Станьте дослідниками
природи». Оформити дослідження у портфоліо або в зошиті
6 урок. Тема . чинники середовища. Вплив на організми чинників
неживої природи
Опрацювати параграф 38 (с.164-166)
Відповісти на 1-4 запитання(усно), 5-6 запитання(
письмово), с. 16
Музичне мистецтво
Підручник Музичне мистецтво (Л.Г.Кондратова).
Тем 27. Музика та інші види мистецтва. Ст.136-141.
Слухаємо музику. Л. Деліб. «Навшпиньки» з балету
«Сільвія».
Заспівай пісню. «Школярі-школярики». Музика О.Злотника.
https://www.youtube.com/watch?v=Z2S3nxBazEY (плюс з словами)
Комментариев нет:
Отправить комментарий