4
тиждень
з 13.04
по 17.04
Алгебра
Урок 7. Тема:
Розв’язування рівнянь методом розкладання многочлена на множники.
Опрацювати
§25(2). Розв’язати № 941, № 952.
Урок 8. Тема:
Розв’язування рівнянь методом заміни змінної.
Опрацювати
§25(4). Розв’язати № 954, № 960(2)
Геометрія
Урок 7. Тема:
Площа трапеції.
Опрацювати
§26. Розв’язати № 946, № 948.
Урок 8. Тема: Розв’язування задач на площу трапеції.
Повторити
§26. Розв’язати № 952, № 954.
Інформатика
Фізика
Повторити
§33.
Відповісти
на запитання після параграфа.
Розв’язати
задачі №3 і №4 з вправи 33.
Англійська мова
Hello, pupils. This week we’re going to work on
grammar “Article THE with proper names”. Open your books on page 133 and review
GRAMMAR LAB. Then do the test till Wednesday 9 p.m. (If article THE is used
correctly in the sentence you have to tick TRUE, if there are some mistakes
with article THE, tick FALSE).
Follow your timetable and don’t miss online
lessons
Німецька мова.
Тема: Ми подорожуємо.
Виконати Впр. 4 ст. 174.
Вивчити нову лексику.
Історія
Географія
Тема №1. Природні
умови та ресурси Азовського моря.
Опрацювати
параграф 39.Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Ky9UvCPUNlg та https://www.youtube.com/watch?v=fQPSAsQ15Tc .
Працювати з картою(Азовське море)- вивчити берегову лінію (затоки, протоки,
о-ви, пів-ви, лимани, коси), нанести їх на карту. Виконати тест за посиланням http://romanova.in.ua/dystantsiinyi-urok-azovske-more/ (внизу
№4)
Тема №2. Використання
природно- ресурсного потенціалу України. Види забруднень довкілля.
Опрацювати
параграф 40, переглянути презентацію за посиланням https://gdz4you.com/prezentaciyi/geografiya/zabrudnennya-navkolyshnogo-seredovysha-12591/ ,
виконайте завд.2, 4 після п.40.
Російська мова
«Обособленные обстоятельства,дополнения»
1) Подивитись відео
2) Прочитати параграф 55-60
3)Виконати впр.382
Зарубіжна література
Антуан
де Сент Екзюпері «Маленький принц»
Основи здоров’я
Трудове навчання
Хлопці
Продовжити виготовлення комплексного
виробу(за вибором учня):
Дівчата
Підготувати виріб до першої примірки,
виконуючи шов «вперед голка»
Мистецтво
Тема: Романтизм в образотворчому мистецтві
Практичне завдання: с.165
підручника (створіть
ліричний портрет).
Фото виконаного
завдання з підписом (ПІП та клас) надіслати на viber +380674215218
Креслення
Клас : 8-А
Тема: Послідовність побудови виглядів
Опрацювати матеріал підручника с. 61-65,
п.4.3
Виконати завдання 2, с.65 (рис.86.)
Фото виконаного завдання з підписом (ПІП та клас)
надіслати на viber +380674215218
Біологія
7 урок. Тема. Сенсорні
системи смаку, нюху
Опрацювати
параграф 45 (с.197-200), переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6XE7602kogo
Виконати
завдання на порівняння (заповнити таблицю на с. 199-200)
8 урок. Тема. Сенсорні
системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
Опрацювати
параграфи 46,47 (с.201- 208),
переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=efDsh2V2fPw
Виконати
завдання на с.204 Біологія + Міфологія, Біологія +Мандрівки; на с. 208 Біологія
+ Психологія, Біологія + Медицина
Хімія
7 урок. Тема. Загальні
способи добування оксидів, кислот, основ, середніх солей
Опрацювати
параграф 42 (с.219-223), переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=khi1cqYJ9Hw
Виконати
вправи 163-166 (с.223)
8 урок. Тема.
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук
Опрацювати
параграф 43 (с.223-227), переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o
Виконати
вправу 171 на с.227
Українська мова
Тема. Відокремлені означення
Прослухати
пояснення, перейшовши за посиланням
Опрацювати
матеріал , с. 147.
Виконати
вправу 320 .
Українська література
Тема.
Урок мовленнєвого розвитку.
Написання фанфіків на основі повісті Н. Бічуї « Шпага Славка Беркути»
Використайте
поради щодо написання фанфіків, перейшовши за посиланням
Напишіть
фанфік у робочих зошитах із літератури.
Фізична культура
Радимо вам активно долучатися до гімнастичних вправ від
Яценка В.Д., які ви можете переглянути за посиланням.
Комментариев нет:
Отправить комментарий