8
тиждень
з 12.05
по 15.05
Алгебра
Урок 15. Тема: Повторення. Раціональні вирази.
Повторити
§1 – 8 . Розв’язати №199, № 246(1).
Урок 16. Тема:
Повторення. Степінь з цілим від’ємним показником.
Повторити
§ 9 – 12. Розв’язати № 319, № 321.
Геометрія
Урок 15. Тема:
Повторення. Подібність трикутників.
Повторить
§ 12 – 17. Розв’язати № 497, № 527.
Урок 16. Тема: Повторення. Теорема Піфагора.
Повторити
§ 18 – 21. Розв’язати № 655, № 693.
Англійська мова
Hi! How
are you
doing? Our tests will start this week. Please, review the vocabulary of the
units you’ve learnt in the second term: “Books and writers” here, “Listening to music” here and “People, countries, lifestyle: the UK and Ukraine” here. Send me your answers. Don’t miss our online lessons.
Географія
Тема
№1. Густота населення світу і України.
Опрацювати параграф 46,47. Переглянути відео за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ
Відповісти на запитання після п.46, 47, знати території чи обл. з найбільшою і
найменшою густотою.
Тема № 2. Класифікація міст і сіл за кількістю
та функціями.
Опрацювати параграф 48 , переглянути
відео за посиланням- https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ
Вивчити:
типи населених пунктів та функції міст ( з прикладами)
Історія
Урок
за посиланням
Інформатика
Урок
за посиланням
Трудове навчання
Хлопці
Тема: Технологія побутової діяльності та
самообслуговування. Технологія вибору одягу І взуття
Ознайомтеся з матеріалом по темі уроку:
https://narodna-osvita.com.ua/6104-tehnologyi-viboru-odyagu-vzuttya-ta-doglyadu-za-nimi.html
Продовжити виготовлення комплексного
виробу(за вибором учня). Декоративне панно
Дівчата
Виготовляємо
вироби відповідно своїм задумам.
Мистецтво
Тема: Реалізм в українському
мистецтві
Переглянути
презентацію по темі уроку: http://www.myshared.ru/slide/1130863/
Опрацюйте матеріал підручника с.182-1187
Практичне завдання с.187
Українська мова
Тема.
Відокремлені уточнювальні члени речення
1.
Прослухати пояснення, перейшовши
за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ojN52nDBhLo
2.Опрацювати
параграф 36, с. 163-164.
3. Виконати вправу 373.
Українська література
Тема.
Валентин Чемерис . «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
1.
Прослухати урок, перейшовши за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Y2x4728EocY
2.
Прочитати повість , перейшовши за посиланням
https://ekniga.org/detskoe/detskaya-proza/34916-vtka-galya-abo-povst-pro-pershe-kohannya.html
або
3. Прослухати аудіокнигу, перейшовши за посиланнями
1..https://www.youtube.com/watch?v=2U17CcvvAhw
2. https://www.youtube.com/watch?v=QzaRdLHvIic
3. https://www.youtube.com/watch?v=ZDRzausrViI
4.https://www.youtube.com/watch?v=pvIwzRUl5Kg
5.https://www.youtube.com/watch?v=hzK3pxEpbmU
6.https://www.youtube.com/watch?v=LmpmcVVwfMk
Зарубіжна література
Перегляньте
аналіз твору Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» https://ppt-online.org/359810
Біологія
15 урок. Тема. Будова
та функції репродуктивної системи. Статеві клітини.
Опрацювати
параграф 62 - 63 (с.271-278), переглянути відео уроки за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=ZlXgQI5_sks
Виконати
самостійну роботу на с.278 (заповнити таблицю)
16 урок. Тема. Запліднення.
Менструальний цикл. Вагітність.
Опрацювати
параграфи 64 (с.279 -282), переглянути
відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KkoQZzuRgWU
Повторити
параграфи 56, 57, 58. Підготуватись до контрольної роботи
Хімія
15 урок. Тема.
Розрахунки за хімічними рівняннями
Опрацювати
параграф 37 (с.193 -198)
Виконати
вправу 135 на с.198
16 урок. Тема.
Розрахунки за хімічними рівняннями
Опрацювати
параграф 37 (с.193 -198)
Повторити
основні класи неорганічних сполук ( пар.30 -49), підготуватись до контрольної
роботи
Основи здоров’я
Опрацювати
§28 сторінка 175-177 особливу увагу звернути на правила безпеки в Інтернеті.
Фізика
1.
Прочитати §39-§40.
2.
Відповісти на
запитання після параграфа.
3.
Розв’язати №1 з
вправи 39.
4.
Підготуватися до
тестової перевірки знань. Повторити §33-§40.
Фізична культура
Перегляньте
та підтримайте челендж від Бородая
О.І.
Знімайте
відео та передавайте естафету своїм друзям. Відео надсилайте своїм класним
керівникам.
Комментариев нет:
Отправить комментарий